CRM system - web og iphone

familiehunden

New Member
Hei

Ny her på forumet.. Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg i riktig retning et godt CRM system. Jeg har tidligere forsøkt mamut uten hell, jeg har vært innom SugarCRM, som i utgangspunktet virker som det optimale system. Men jeg synes dette er for dyrt. 5000 i året, pluss at de skulle ha 9000 for obligatorisk opplæring og set-up for en enbrukerlisens. Det klarer jeg selv.

Jeg driver en hundeskole og sosialt et netverk. Det største problemet mitt er tydeligivs importeringen fra nettverket til CRM. Her er det en del informasjon som må inn i egendefinerte felter. Det blir da en del felter i CRM systemet som jeg må kunne gjøre utvalg på. Mamut hadde vært utmerket om det ikke var for importeringsdelen pluss mobil. En stor del av ønskene med å få all info fra nettverket inn i CRM systemet er å sende ut målrettede nyhetsbrev til medlemmene. I tillegg til vanlige CRM ting..

Jeg er også mye på farten, så trenger å få rask info på mobil, pluss kunne legge inn notater osv. Helst fange opp hvem som ringer fra apps.

Noen som kan peke meg i riktig retning et system jeg kan titte på?

På forhånd takk for hjelpen.

Hilsen Knut Pedersen

Eva Cecilie

New Member
Jeg jobber selv som CRM konsulent ved sveriges ledende CRM leverandør, Lundalogik. Nå har vi endelig åpnet kontorer i norge også.

Vi kan sikkert finne en løsning på din problematikk uten at det betyr at prisene går i taket av den grunn ;-)

Det enkleste er selvsagt å ta et uforpliktende møte på dette, en dag det skulle passe deg :)

Vi arrangerer også gratis frokostseminar 17 mars. meld deg på på lundalogik.no om du er interessert :)

Topp