Kjapp og trygg hosting for Wordpress

CRM program med nettbutikk

Magnar

New Member
Kona og jeg skal starte opp med "Inn på tunet" tjenester på et småbruk.
Ved siden av å holde noen få dyr av forskjellige raser, så vil det være bittelitt bær som vi vil foredle selv og selge.

Ved siden av dette så blir det litt mekanisk arbeid og typisk vedlikeholdsarbeid som arbeidstrening.

Men for en del år siden drev jeg import av nisje utstyr - hovedsaklig for båt - og tenker at det å ha et lite "buffer-lager" på noen produkter men bestille opp produkter fra leverandører ved salg kan også være en god idé for arbeidstrening innen "Inn på tunet" konseptet samt at det kan gi litt ekstrainntekt som vi kan bruke til å forbedre tilbudet på gården.

En gang i tiden brukte jeg Mamut E-3 som hadde nettbutikk men det var ingen god butikk da man ikke kunne overstyre rekkefølgen i butikken - noe man ei heller kan i dag.

Ser etter versjon som kan ha mange delenummer i både varelager og nettbutikk som ikke koster all verden siden omsetningen her kommer til å være liten - i alle fall ift. alle delenumrene som ligger inne.
Skal jo være arbeidstrening og det å legge inn og oppdatere er jo en fin arbeidsoppgave.

Hva kan anbefales???

Super takknemlig for gode svar :)
 

xdex

Medlem
Hva med å se på en løsning som WooCommerce (nettbutikk) og synkronisere dette med HubSpot CRM? Hvis du tenker på CRM som regnskap, er nok ikke hubspot riktig. Da kan du evt. se på poweroffice, evt. fiken (svært populært til ditt formål) om du bare tenker på regnskapet. Alle disse systemene kan integreres med WooCommerce. Fiken er vel den billigste til ditt behov av overnevnte.
 
Topp