Costa Blanca Guide

CB-Web

Medlem
Hei hei.. Har nå greid å kjøpe opp costablancacityguide.com og costablancaguide.net..

Sittet litt med costablancaguide nå den siste timen og lurte på hva dere synes om ideen/nettsiden? Ideen kom til meg når jeg leste om milliondollarhomepage og hans pixel side, fant ut at jeg heller kan gjøre det med et enkelt theme og "wp125" plugin..

Planen er ganske enkel, alle reiserelaterte sider kan ha linken sin der, slik at jeg får noen linker også.. Helst noe med Spania og gjøre selvsagt, men andre reiserelaterte sider tar jeg imot..

Ellers så skal jeg rett og slett bare gå fra pub til pub og andre steder her i "nabolaget" og høre om de vil ha en reklameplass for et helt år for en billig penge.. Hvis jeg får fyllt alle plassene hadde det vært knall hehe...

Har også kjøpt opp borediam . com som skal se helt lik ut.. Kunne trengt noen tilbakemeldinger på ideen/oppsett :)

Mvh
CB-Web

God ide! Har selv en engelskspråklig reiseside, og vet at konkurransen er tøffere enn tøff. Å konsentrere seg om et område eller en by er mye enklere enn å prøve seg på et helt land.
Det første som slo meg var at kartet på forsiden var for stort og dominerende. Kart er viktig, men jeg tror de besøkende helst vil se fristende bilder og se overskrifter til attraktive opplevelser. Kartet kunne jo vært i sidebaren.

CB-Web

Medlem
Takk for tilbakemelding Magnus :)

Ja var det jeg tenkte på, jeg bor jo midt i mellom alle de store byene på kartet hehe.. Eneste jeg må gjøre, er å jobbe for det..

Takk for tipset, skal ta en titt på det.. Har prøvd forskjellige ting og liker kartet best, men tipset ditt skal jeg ta med meg videre :)

Grunnen til at jeg lagde to sider med nesten samme navn er; 1. Sjekket google. 2. På costablancaguide.net skal jeg la "små" barer reklamere for et helt år til en billig penge.. For eks små spanske barer som ikke har penger til annonsering.. Derfor en enkel løsning på siden også..

På costablancacityguide.com skal jeg prøve å hente "større" forhandlere, for eks utesteder og restauranter med et mnd beløp.. For eks steder rett ved stranden e.l..

Dermed kan jeg ha et tilbud for de "store" forhandlerne og de "små" ;)

Mvh
CB-Web

Topp