Core fil i roten. Hva er den til?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg ser på forkjellige nettsteder at det kommer en Core-fil i roten. Dess større nettstedet er, dess større er denne filen. Jeg har lagt merke til den i 2 forkjellige blogger der Wordpress er installert, men vet ikke om det er kun Wordpress den havner i.

Vet noen av dere hva i alle dager denne er til? Jeg finner ikke noe annet enn bare Core liksom.. Ikke hvilken filtype det er eller slikt noe.

SolidHost

Medlem
Dersom det kommer en core-fil i disse mappene skyldes det gjerne en midlertidig feil med PHP og/eller apache. Dersom det er bare en fil har du ingenting å bekymre deg for og det er helt trygt å slette en slik fil. Dersom du begynner å se mange slike filer, ville jeg ha tatt kontakt med min ISP og bedt de om å sjekket min konto. Det kan skyldes feil i programvaren du bruker, feil i php/apacheoppsett eller en kombinasjon.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Dersom det kommer en core-fil i disse mappene skyldes det gjerne en midlertidig feil med PHP og/eller apache. Dersom det er bare en fil har du ingenting å bekymre deg for og det er helt trygt å slette en slik fil. Dersom du begynner å se mange slike filer, ville jeg ha tatt kontakt med min ISP og bedt de om å sjekket min konto. Det kan skyldes feil i programvaren du bruker, feil i php/apacheoppsett eller en kombinasjon.

Da er jeg mer med. Jeg har hatt disse filene liggende i over 2mnd om jeg ikke husker helt feil akkurat nå, men det at jeg kan slette dem var godt og vite. Takker for hjelpen. :)

Topp