Clash-kluss!

Sindre

Medlem
Jeg får ikke sjekket statistikken og inntekten over clash-bannerne mine når jeg logger inn på clashpartners og trykker "my stats". Har prøvd alle nettlesere. Noen som har samme problemet og vet hvordan man løser det?

Kjekt med tanke på inntektsrapportene jeg begynner med f.o.m. desember. :p

Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Oisann, der var det jommen meg litt små forandringer i grensesnittet gitt.

Statistikkene hos Clash har jeg, og flere andre her på forumet stadig opplevd problemer med. Derimot, nå, er det jo ingen feilmelding slik som det har vært tidligere. Tidligere har det kommet en feilmelding nemlig...

Tror jeg ville ventet noen timer og forsøkt meg igjen, og om den da ikke kommer kunne det kanskje vært greit og sendt en liten mail avgårde til Silje (affiliatemanager i Norge) hos dem. Hun svarer kjapt og hyggelig på mail. :)

Sindre

Medlem
Det skal jeg gjøre, Atle. Jeg har faktisk aldri sett statistikken min i det hele tatt. La merke til at noe var forandret nå, men jeg får likevel ikke tilgang. Merkelig. Skal høre med Silje hvis det ikke ordner seg. :)

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har lagt merke til at statistikken her har vært utilgjengelig siden denne tråden ble startet. Jeg har hvertfall ikke fått tilgang til min statistikk. Noen andre som har vært innom de siste dagene? Har du Sindre sendt noen mail avgårde om denne statistikkbiten? :)

Sindre

Medlem
Hehe, etter at jeg postet i denne tråden sist, begynte jeg plutselig å få tilgang, så jeg trodde det hadde ordnet seg.. Merkelige greier. Har midlertidig sluttet å bruke clash nå uansett, ingen glabladet-lesere var interessert i de gratis konkurransene jeg tilbød dem :p Etter flere uker hadde jeg tjent hele 10 kroner.. så, kanskje jeg prøver igjen senere :p

Topp