Callsenter til å svare på telefoner?

Noen som har erfaring med dette? Jeg skal sette opp et foretak der jeg sannsynligvis kommer til å få en del telefoner i forhold til support, men jeg vil jo mye heller jobbe med å få flere kunder enn svare på telefonen hele dagen. Denne supporten må jo være på norsk, men slike callsentre (er det riktig ord - er det ikke disse som ringer og selger folk sokker og whatnot?) får jo en del pepper.

Forslag til løsning på problemet? Kanskje ansette en kar til å bare svare på telefonen? Men dette blir jo litt dyrt..
 

Johan

Medlem
Noen som har erfaring med dette? Jeg skal sette opp et foretak der jeg sannsynligvis kommer til å få en del telefoner i forhold til support, men jeg vil jo mye heller jobbe med å få flere kunder enn svare på telefonen hele dagen. Denne supporten må jo være på norsk, men slike callsentre (er det riktig ord - er det ikke disse som ringer og selger folk sokker og whatnot?) får jo en del pepper.

Forslag til løsning på problemet? Kanskje ansette en kar til å bare svare på telefonen? Men dette blir jo litt dyrt..
Det fins et firma som heter service telefonen. De driver med telefontjeneste,for små bedrifter. Har brukt dem før og var veldig fornøyd. Om de kan utføre support vet jeg ikke
 
Topp