Bytte konto til firma

J

Jiberish

Guest
Vil gjerne endre det slik at kontoen min blir en bedriftskonto, men uten mva siden jeg ikke er over 50.000,- enda. Har sendt inn til TD support men har som vanlig ikke mottatt svar.

Noen som har fått til dette eller er alle mva-registrerte?

Hei,

jeg forsøkte det samme for sju-åtte år siden. Da fikk jeg svar fra Tradedoubler om at det i deres system ikke var mulig å stå registrert som bedrift uten å være mva-registrert, så jeg fikk beskjed om at jeg måtte stå registrert som privatperson til jeg ble mva-registrert. Med forbehold om at de kan ha endret ting siden den gang.

J

Jiberish

Guest
Haha! Sendte det samme spørsmålet til TD for flere uker siden. Ser nå at jeg er satt som firmakonto. Finnes det en mer ubrukelig kundeservice enn TD sin?

Jaja, vente et par uker på å få det tilbake da.

Joakim@TD

Medlem
Vil gjerne endre det slik at kontoen min blir en bedriftskonto, men uten mva siden jeg ikke er over 50.000,- enda. Har sendt inn til TD support men har som vanlig ikke mottatt svar.

Hei,

Har du et ticket nummer? Så skal jeg ta en titt, jeg gikk gjennom køen og det lå ingenting om dette i general - der den ticketen vil ende.

Edit: Ser du har fått løst saken, da vi postet samtidig. Svar fra support havner dessverre ofte i spamfolder, men det går uansett automatisk ut et svar om en sak er løst.

Det er forøvrig valgfritt om dere ønsker å stå som firma eller privatperson i vårt system, uavhengig om dere er i MVA registeret. Men dere vil få utbetalt MVA om dere står som firmakonto, så det er smartere å vente til man har passert 50 000.

/Joakim

Sist redigert:
J

Jiberish

Guest
Hei,

Noen har tydeligvis fikset på det uten å svare meg. Men det er altså feil nå. Jeg vil gjerne være registrert som firma, men uten krav om mva-nummer.

Er det mulig?

Joakim@TD

Medlem
Hei,

Noen har tydeligvis fikset på det uten å svare meg. Men det er altså feil nå. Jeg vil gjerne være registrert som firma, men uten krav om mva-nummer.

Er det mulig?

Nå er det dessverre en bug slik at alle må skrive MVA-nummer uavhengig om de er registrert som firma eller ikke, men hvis du er registrert som firma vil du få utbetalt moms.

Det er ikke mulig å stå registrert som firma uten å få utbetalt dette, så om du ønsker at jeg skal fikse det kan du sende meg brukernavn eller site-id i PM så tar jeg det med en gang.

/Joakim

Topp