Butler

Kassimaja

Geocacher
Dama begynner å bli litt storforlangene. Ståle gjør ditt, Ståle gjør datt. Her i kveld spurte hun om vi ikke kunne skaffe oss en butler, og kanskje er det løsningen på all masingen. Jeg har aldri ansatt noen butler før, men det er sikkert mange her som har gjort det og som kanskje vil dele sin erfaring. Hva tjener en butler? Hvor stor leilighet trenger en butler, det er jo mest praktisk at butleren bor her slik at han kan jobbe når vi trenger hjelp. Hvilke arbeidsoppgaver kan man forvente at en butler tar seg og og hvilke oppgaver bør utføres av husholdingen andre tjenestefolk?

Det var kanskje mange spørsmål, men jeg håper noen tar seg bryet med å gi meg et utfyllende svar.

Ole Avranden

utvandret
Skal du få en brukandes butler må du ta deg en tur til Storbritannia, men vær forberedt på å betale dyrt for de gode. Rundt 750 000 + leilighet som huser en familie.

Ikke regn med at butleren gjør noe manuelt arbeid. Her snakker vi overoppsyn med den mannlige tjenerstaben.

Kassimaja

Geocacher
Ikke regn med at butleren gjør noe manuelt arbeid. Her snakker vi overoppsyn med den mannlige tjenerstaben.

Så det betyr i realiteten at han skal ha overoppsyn med.... meg? Problemet her er at jeg innimellom føler at noen allerede har tatt på seg den jobben ;)

Fredrik

Medlem
Jeg har løsningen. Jeg snakket nemlig med en venn i går om samme problem og løsningen ble da at vi lanserer en nett tjeneste som heter "byttkjerring.no".

Her er det bare å legge ut kjerringa med en annonse og dersom man finner andre menn som ikke er fornøyde her så bytter man kjerringer rett å slett.

Tonny Kluften

Administrator
I følge avisene er det mest vanlig å innkvartere utenlandske arbeidsfolk i brakker fra 60-tallet med utette vinduer og utedo. Propanapparat på kjøkkengulvet brukes istedenfor komfyr og arbeidstiden er 12 timer pr døgn. Lønna er 15 kr timen og klager de kan du si dem opp.
Sett inn en annonse i lokalavisa, og siden dette er standard betingelser tror jeg nok du vil få mange søkere på jobben.

Topp