Bugtracker

Bjørnar

Gründer
Hei,

Er det noen som bruker noen form for bugtrackere i sine prosjekter? Tenker da på registrering av bugs, forslag til nye features, to-do-stuff osv.

Jeg har nå øket antall prosjekter dramatisk, og tenker da at en webbasert bug tracker er tingen. Før brukte jeg Mantis BT, men den er så stygg å se på at jeg ikke orket mer.

Er det noen her som bruker slike løsninger, og i så fall hvilke?

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Har brukt en del forskjelligt.. På Lotus Notes-platformen lagde vi i hver funksjon (både formulas, lotusscript og javascript) en catch/traperror bit som automatisk sendet en feilmelding til en applikasjon, og viste info om det på skjermen; det var litt kjekt for kundene - de slapp å ringe.
I en annen applikasjon (MS Access) bygget jeg inn en lenk til online help og tips. Og så husker jeg at vi brukte et slags php-basert support script som koblet inn mot epost..

Men det var bare tips og ideer som du kanskje kan bruke selv. Jeg har ikke noe navn her & nå.

Bjørnar

Gründer
takker for info.

ser ut til at jeg fortsetter en stund til med Bug Tracker fra twbsd, det blir minst knot, selv om jeg ikke er heeeeeeelt fornøyd.

Topp