Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bud

safari

New Member
Jag har et budget på 10.000 kroner som jag kan använda på t.ex Google Adwords. Ska jag använda ett företag att göra det eller är det lätt att lära sig själv?
 
Jag har et budget på 10.000 kroner som jag kan använda på t.ex Google Adwords. Ska jag använda ett företag att göra det eller är det lätt att lära sig själv?

Jeg ville gjort det selv, om du ønsker å bruke litt tid på å forstå hvordan Adwords er satt sammen. Bruker du et selskap på dette vil mye av pengene dine forsvinne. Husk at det smarteste er å kjøpe så mange søkeord som mulig innenfor området ditt. Det er også smart å starte med høye bud for så å justere budene ned etterhvert.
 
Kanske 10.000 kroner är för lite att satsa på Google då?

For all del, start med akkurat den summen du ønsker. Men om du går til et eksternt selskap er 10.000 en relativt liten sum. Det kommer an på hva du har tenkt å annonsere for, og hvor stor konkurransen er.

Om du kan fortelle litt mer om hvilken type side det er snakk om, og hva målet med annonsering er. Kan jeg lettere anbefale deg en løsning.
 

safari

New Member
Hemsidor. Jag har en lista med över 1.000 företag i en annan bransch, men de är över 90% av potentiella kunder som vill ha en ny webbplats eller förbättra dom de redan har.

10.000 på Google vet jag inte är mycket men det är det jag vil använda i början.
 
Last ned Adwords Editor og prøvd deg litt ut der. Da kan du lett få oversikt over kampanjer, søkeord og annonser.
 

i-net

Medlem
Hvilket firma kan evt. anbefales for å ta seg av Google adwords styring? Og er det mulig på noe som helst sted å la dette gå på deres Adwords konto og ikke min ?
 
Hvilket firma kan evt. anbefales for å ta seg av Google adwords styring? Og er det mulig på noe som helst sted å la dette gå på deres Adwords konto og ikke min ?

Ja, det er mulig, mediebyråer kan fakturere deg for nøyaktig bruk i Adwords, pluss timer det tar å administrere kontoen. Budsjetterer man med over hundre tusen, over noen måneder eller kortere tid ville jeg tatt kontakt med ett mediebyrå. Når man jobber med Adwords (og Analytics disse går hand-i-hand) er det en del å sette seg inn i, så om du ikke har tid eller lyst, er dette den beste måten å gjøre det på.

Du kan risikere at budsjettet ditt er for lavt når du tar kontakt, eller at mediebyrået allerede har en konkurrent og derfor ikke kan ta på seg oppdraget. Har du et budsjett på hundre tusen eller mer til Adwords over noen måneder er det bare å ta kontakt.
 
Topp