Bryllupskjole anyone?

Sjefskoder

Sjefskoder
WOW, for en utrolig fin og brukervennlig nettside :p

Mortenxx

Medlem
Tenk dere han stakkar'n som påtok seg jobben med å designe nettsider for henne - han fikk alle fornuftige råd overkjørt av "Jeg VIL HA det sånn, jeg ER så fargerik og rotete".

"Menyer? Hva er det? Da vil jeg ikke ha det."
"Disse fargene er SÅÅ nydelige."
"Holde seg til ett tema? Ikke denne dama, nei."
"Bredden tar seg helt fint ut på min datamaskin." (men ikke på min 1440x900 laptop)

Mortenxx

Medlem
Bryllupskjole-nettsiden kan brukes som "trening" - "lære av andres feil". Man får ihvertfall mer enn nok å jobbe med hvis man skal vurdere nettsiden. :)

Pluss:
Bildene av brudekjoler var bra (straks man kom seg forbi innledningen på toppen).

"Interessant":
Det er mulig at hun satser på en annen taktikk enn nettsider overfor kunder, f.eks. at hun er veldig god til å skape "bryllupsstemning" overfor damene som besøker henne i butikken. Er hun god nok på dette vil de fleste kunder overse om en nettside er rotete. Da vil gamle kunder anbefale henne overfor nye kunder - "hun er suveren med bryllupskjoler, men du er nødt til å besøke butikken".

Minus:
* Et forferdelig rotete førsteinntrykk, linker var bare "dumpet ned".
* Forferdelig valg av farger (liten kontrast). Jeg ble sliten av å lese enkelte ting der.
* Bakgrunnen kunne kanskje være grei nok, men sammen med alt det andre bidro den til å gjøre siden enda mer slitsom.
* Bakgrunn med små bilder "side-by-side" var ikke godt egnet på siden med bilder (hvis man klikker på linken til dette).
* Annonse "Plasser din reklame hos Yvette" er ikke helt i min smak. Hverken annonsen eller tanken på å plassere en reklame der. Enkelte tror at "all reklame er god reklame", men jeg hadde heller styrt unna dette tilbudet.
* Annonse for bilder hører heller ikke godt hjemme sammen med brudekjoler. Hun burde starte egen nettside for dette, eller hatt det som et menyvalg mer diskret.

Topp