Bryllupskjole-nettsiden kan brukes som "trening" - "lære av andres feil". Man får ihvertfall mer enn nok å jobbe med hvis man skal vurdere nettsiden.
Pluss:
Bildene av brudekjoler var bra (straks man kom seg forbi innledningen på toppen).
"Interessant":
Det er mulig at hun satser på en annen taktikk enn nettsider overfor kunder, f.eks. at hun er veldig god til å skape "bryllupsstemning" overfor damene som besøker henne i butikken. Er hun god nok på dette vil de fleste kunder overse om en nettside er rotete. Da vil gamle kunder anbefale henne overfor nye kunder - "hun er suveren med bryllupskjoler, men du er nødt til å besøke butikken".
Minus:
* Et forferdelig rotete førsteinntrykk, linker var bare "dumpet ned".
* Forferdelig valg av farger (liten kontrast). Jeg ble sliten av å lese enkelte ting der.
* Bakgrunnen kunne kanskje være grei nok, men sammen med alt det andre bidro den til å gjøre siden enda mer slitsom.
* Bakgrunn med små bilder "side-by-side" var ikke godt egnet på siden med bilder (hvis man klikker på linken til dette).
* Annonse "Plasser din reklame hos Yvette" er ikke helt i min smak. Hverken annonsen eller tanken på å plassere en reklame der. Enkelte tror at "all reklame er god reklame", men jeg hadde heller styrt unna dette tilbudet.
* Annonse for bilder hører heller ikke godt hjemme sammen med brudekjoler. Hun burde starte egen nettside for dette, eller hatt det som et menyvalg mer diskret.