Bra Tetris script?

Santo

Active Member
Hei,

Noen som vet om et bra Tetris script som man kan kjøpe (evt. gratis) og tilby på egen server og hjemmeside? Det må vel gjerne være noe flashgreier?

På forhånd takk for alle tips og innspill :D

Santo

Active Member
Sist redigert:

Gaasehud

Medlem
Jasså, ja. :) Heftig domene, får bare håpe Tetris kan ta det fra deg (?). Kan godt hjelpe deg med å sette inn spillet på siden om du er usikker på det, bare finn et tetris-flashspill du liker, så kan jeg forklare. ;)

picxx

WF 09
De fleste spillutviklere (som newgrounds, kongregate, armorgames, arcadebomb etc.) tilbyr deg å legge deres spill på din side (fordi de tjener på reklamen som er integrert i selve spillet). Rart man ikke skulle finne en tetrisgreie på noen av disse sidene?

Gaasehud

Medlem
Haha, det skulle være et ikke der ja, hyperion! :p Beklager det.

Ja, picxx, om de tillater å ha spillet på andres sider er det no problem. Men bedre å hente swf-fila fra temp-mappa (den havner der om du spiller spillet) og laste den over på egen server. Jeg har gjort dette bl.a. her

picxx

WF 09
Ja, picxx, om de tillater å ha spillet på andres sider er det no problem. Men bedre å hente swf-fila fra temp-mappa (den havner der om du spiller spillet) og laste den over på egen server. Jeg har gjort dette bl.a. her

Du følger jo selvsagt de vilkår som er satt for å vise spillet regner jeg med, så om man ønsker å hoste spillet selv er sikkert dette den beste løsningen.
Om man ønsker å spare litt båndbredde er det jo også en mulighet å bare inkludere spillet fra utviklers side.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Uff. blåste akkurat bort 5 minutter av mitt liv på enhjulingspill

Ja, det er råttent gjort av Mattis og komme med linkene til den siden der. Tror jeg sikkert har brukt 10 minutter hver eneste gang han har kommet med link til den, og spillene er jo vanskelig! Dårlig gjort av deg Mattis!

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
*mimre* Husker jeg lagde min første versjon av Tetris..
Det var Turbo Pascal 4.2 den gangen (skiftet senere navn til Delphi).

Jaja - tiden med MSDOS og TRS - og forskjell mellom .com og .exe - haha!
Beklager for hijacking...

Gaasehud

Medlem
Hehe, beklager for link til enhjulingspill. :p Skal innrømme at jeg av og til tar meg selv i å få ny high score på Long Jump i det øverste spillet. F.eks. nå måtte jeg prøve det siden dere sa det – noen som slår 1036,6 på Long Jump? ;)

Beklager off-topic. Skulle vært en egen BB-kode for OT. :)

Topp