Bobilside

chano

Banned
Tar du betaling for å lage slikt møl ? eller er det bare en test? Jeg synes dette var en forferdelig side!

bjornfix

Bjørn Are Solstad, CEO, Devenia Ltd.
Ja, det var en skikkelig nyttig kommentar chano..

Tonny: Synes siden er helt grei som den er nå. Lett å finne frem i var den også. Ville kanskje laga en tydelig knapp hvor folk kan finne frem til campinglasser på høyresiden. Jeg antar det er viktig på en slik side. Ellers - helt grei den der :)

Dag Frogner

Supermedlem
Personlig syntes jeg det blir altfor mye tekst med tre kolonner i bredden. Det blir rotete og uoversiktlig. Hva med å heller ha èn hovedkolonne og en sidebar f.eks?

Jeg så også en liten skrivefeil "Del denne artiklen" og du kan med fordel gjøre en bedre jobb med logoen/header slik at det ikke er et tydelig skille der logoen starter/slutter.

Tonny Kluften

Administrator
Tar du betaling for å lage slikt møl ? eller er det bare en test? Jeg synes dette var en forferdelig side!

Hvorfor syns du den er forferdelig?

Personlig syntes jeg det blir altfor mye tekst med tre kolonner i bredden. Det blir rotete og uoversiktlig. Hva med å heller ha èn hovedkolonne og en sidebar f.eks?
... du kan med fordel gjøre en bedre jobb med logoen/header slik at det ikke er et tydelig skille der logoen starter/slutter.

Det skal noe ved siden av logoen, vet bare ikke helt hva enda, antageligvis reklame etter hvert.
Høyre sidebar vil det antageligvis også komme reklame slik at det blir bare to kolonner med innhold. Vi er ikke helt sikre på hvor vi skal plassere reklamen og dermed må nok innholdet rokkeres på etter hvert.

Sist redigert:

pleb

Medlem
Jeg ville endret bakgrunnsfargen på den nederste "Menyen" til noe litt mer markant slik som øverst. Altså ikke hvit.

Altså endre der det står:
Bobilnytt - Otmari - Verdt å stoppe for - Tips fra leserne - Nyttige tips.

chano

Banned
Hvorfor syns du den er forferdelig?

Ta det jeg skrev som positiv kritikk!

Jeg synes logoen er for stor og for trist. Hvorfor ha den sort når det er snakk om sol og sommer? Jeg likte heller ikke de store rød firkantene som popper opp på kategoriene.

En side som skal omhandle bobiler bør etter min mening bære preg av sol og sommer, og den ideelle feriestemning, (kan også være vinter, men dette bør legges in på høstparten). Den bør ha farger og bilder som går i samme retning, noe som kan få opp stemningen og friste bobilkjøpere / brukere.
Selv om vi her på berget de seneste årene har hatt grå og triste sommermåneder så bør ikke en slik aktuell side gjenspeile dette. Hva lengter vi etter? regn og triste dager - nei, vil vil ha sol og fint vær slik at vi kan bruke bobilen å ha glede av investeringen.
Frisk opp siden med fine og fargerike bobilbilder, strandbilder etc. (bilder som passer inn i bobilmiljøet).

Ha ellers en god pinse alle sammen!

Tonny Kluften

Administrator
Haha chano, du er ikke snau. Fra å gå fra totalslakt uten begrunnelse og med skikkelig ukonstruktiv kritikk til å komme med bra og konstruktive kommentarer her...
Det er definitivt den siste kommentaren din som er bra, den første er bare ubrukbar og helt bak mål og ikke slik vi skal ha her på WF. Men takk for den siste, definitvt noe å tenke på :)

chano

Banned
Haha chano, du er ikke snau. Fra å gå fra totalslakt uten begrunnelse og med skikkelig ukonstruktiv kritikk til å komme med bra og konstruktive kommentarer her...
Det er definitivt den siste kommentaren din som er bra, den første er bare ubrukbar og helt bak mål og ikke slik vi skal ha her på WF. Men takk for den siste, definitvt noe å tenke på :)

Tonny!
Du ba om tilbakemeldig, og i min første kommentar fikk du det, og jeg mente det. Når du ber om en tilbakemelding på WF om hva vi synes då må det være lov å skrive det man mener. Jeg kan godt si det en gang til - jeg synes den siden du henviste til var bare r..va, og det var jo også derfor jeg ga deg innspill til forbedringer som jeg synes var nødvendige og som kanskje kan føre til forbedringer.
Hva vet jeg, kanskje du er fornøyd med siden slik den er og da er jo alt ok.

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Jeg synes det ser ut som en side med bra informasjon.
Jeg sitter på en data som har en meget gammel type av IE (firmadata) og da ser det slik ut øverst.
bobil.jpg

Kan si meg enig med chano om at det er en litt feil type logo.. noe med litt mer liv ville vært possitivt

Nede på footeren ville jeg tro det ser bedre ut med en liten thumb på "Siste artikler"

Inne på artikelene så synes jeg "Del denne artikkelen"
skulle ha et litt større mellomrom sånn at det ikke ligger helt inne til den streken som skiller. ( ikke snakk om ett stort mellomrom men et par pixler

Det var litt fra meg iallefall
// Julian

U

UglyKidJoe

Guest
Med tanke på bobilklientellet som er som regel eldre folk ville jeg gått opp et hakk i fontstørrelsen.

Topp