Blogspot artikkel slettet

Erlend

Medlem
Hei!!

Jeg hadde nettopp skrevet en lang artikkel på Blogspot, og klarte å gjøre det store. Jeg markerte hele teksten, og fjernet den. Dette skjedd med uhell. Blogspot har en sånn autolagringsgreier, slik at da hadde den lagret når hele teksten var borte. Det var en lang artikkel, som jeg hadde brukt mye tid på. Er det noen som vet hvordan jeg kan få den tilbake, om det er mulig?

Erlend

Medlem
Hm, WP har jo ihvertfall en funksjon som lagrer flere gamle revisjoner (altså gamle autolagringer), det ligger ikke noe sånt noe sted hos blogspot også da?

Jeg kan ikke finne det. Litt rart om de ikke har det egentlig. For det er fort gjort å gjøre, slik som jeg gjorde nå.

picxx

WF 09
Du skriver da artikler og lagrer dem i notebook, editpad eller en annen teksteditor før du publiserer dem?
Om du ikke gjør det... din feil!

Erlend

Medlem
Du skriver da artikler og lagrer dem i notebook, editpad eller en annen teksteditor før du publiserer dem?
Om du ikke gjør det... din feil!
Selvfølgelig er det min feil. Vet da at man skal skrive og lagre dem i word eller noe annet. Trenger ingen moralpreken.

picxx

WF 09
Selvfølgelig er det min feil. Vet da at man skal skrive og lagre dem i word eller noe annet. Trenger ingen moralpreken.

Det viser seg at du faktisk gjør det!, min kjære Erlend. :D

Nutz

Med lem
Sånne ting kan være ekstremt surt.
Har opplevd dette med lite gjennomtenkte sider med Meta refresh.
Ofte så er det mulig å redde seg med tilbake-knappen, av en eller annen grunn funker dette mye bedre på Firefox enn IE.. -Altså det at innhold knotet inn i div. edit-bokser overlever diverse "hickups".

Erlend

Medlem
Sånne ting kan være ekstremt surt.
Har opplevd dette med lite gjennomtenkte sider med Meta refresh.
Ofte så er det mulig å redde seg med tilbake-knappen, av en eller annen grunn funker dette mye bedre på Firefox enn IE.. -Altså det at innhold knotet inn i div. edit-bokser overlever diverse "hickups".
Det er *** surt!! Ble forbanna over at en god artikkel gikk tapt. Hadde gått med en del timer til den.

Topp