Blogger om Horten

Tonny Kluften

Administrator
Jeg skal blogge om Horten og om meg, har laget denne, Mitt Horten. Det eneste jeg er ute etter er at den skal være så oversiktelig som mulig og at teksten er veldig lettlest.

Noen synspunkter? F.eks. fonter som er enda mer lesbare, hva med skriftstørrelse? bakgrunn? Bredde på bloggen?

Tar gjerne noen forslag om hvilke saker dere tror folk er interesserte i, i en litt typisk norsk småby som Horten.

Tenkte jeg skulle bruke mitthorten.no, det klinger bra, men horten.net var ledig så da ble det det. Hva syns dere er best?

Travellingman

Nettgrunder
Oppe i høyre hjørne burde du ha en liten nedtrekksflik som heter "Jazzhjørnet" :D

Så lenge det er en blanding mellom en personlig blogg og om Horten burde du etter min mening bruke domenet mitthorten.no :)

metallian

Medlem
Tror jeg ville brukt mitthorten.no men er marghinal forskjell etter min mening.

Konserter og festivaler ville jeg fulgt med på, slikt er av interesse og det er ofte veldig lite info på nett.

Msites Ltd

Livsnyter
På en slik blogg er det jo mye en kan skrive om. Alt avhenger jo av deg selv og hva du ønsker å eksponere på din blogg.

Du er vel småbarnsfar, så temaer rundt dette kan jo være aktuelle, og garantert noe folk vil lese. Og, her kan du fortelle både de sukkersøte historiene om hvor søt sin arving er etter at du kjøpte nye klær på Sjøsiden, eller mer om barnehagesituasjonen etc.

Uansett, lykke til med bloggen!

Topp