Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Blogg til nettbutikk - domene?

CamillaF

New Member
Hei!

Jeg har en del erfaring ang bruk av produktene i min butikk. Det blir ofte ikke riktig å legge slikt inn i produktbeskrivelsene, så jeg har lenge tenkt på ogfå i gang en blogg hvor jeg også kan poste på facebooksiden til butikken. Bruke til markedsføring av produkter og slikt.

Det jeg er litt usikker på er om hvor jeg skal plassere bloggen?

Bør den ligge som www."domene-til nettbutikken".blogg, eller bør jeg bruke et av mine andre navnlike domener hvor jeg heller linker til nettbutikken?

Hva er smartest? Er i det heletatt noe smartere enn noe annet?
 

CamillaF

New Member
Er det noen forklaring på hvorfor? Jeg har jo tenkt litt på at bloggen da vil bli sett veldig "partisk" på. Om jeg for eksempel skriver om bruk av refleks og linker til gode reflekser jeg selger selv.

Hva tenker google? Vil de se at dette er en reklameblogg for eksempel slik at innlegg ikke så lett vil komme om noen søker? Eller har ikke det noe å si?
 

Stoppet

Banned
Google liker blogg, men tenk på hva du skriver og hvorfor. Alle selgere skryter av sine produkter. Bare de selgerne som har bra produkter får gjentagende salg. Skriv ærlig og skryt sant! Da får du salg og kunder som vender tilbake!
 

Stoppet

Banned
Bruk nettbutikken! Det er der du vil ha dine kunder :)
 
Topp