Blogg portal basert på Wordpress

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg begynte for en stund siden på et nytt prosjekt, som jeg dessverre ikke har tid til å fortsette pga av utdannelse. Jeg vil selvfølgelig selve prosjektet for mest mulig, men har ingen minstepris da jeg gjerne ønsker å se noen andre drive det videre. Prosjekte har bra potensial om det gjøres riktig.

Dette følger med:

- Domenet wpblogg.no
- Eget custom made template til WP MU forsiden (kostet meg $150 i India).
- Det ligger skummelt mange timer med konfigurasjon bak det så langt.
- Har oversatt 12 templates som følger med så langt.

Hosting følger ikke med, da dette ligger på en av mine dedikerte servere.
Om noen kunne tenke seg å lansere det prosjektet (noe det bør være klart for nå!), så kunne jeg gjerne tenke meg rundt en tusenlapp eller noe i det området for prosjektet.

For de som måtte lure kommer jeg også til å bryte alle avtaler med motebloggere også.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ja, du kan igrunn si det.

Jeg kan sikkert sette prisen høyere, men da blir den vanskeligere å selge. Så lenge jeg får dekket mine utgifter går det greit for min del.

PS: Neste gang dere ser meg starte med nye prosjekter må dere stoppe meg. Jeg har ikke tid til mer :p

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg lurer egentlig mest på de motebloggerne? er du manager for veldig mange av dem? Jeg trodde du bare backet Klisjebarnet.

Men mer enn en høvding tror jeg absolutt du burde klare å få. Selv kunne jeg vært interessert i en slik tjeneste, men har ikke kapasitet til det pr idag.

Dre_C

Medlem
Jeg besøkte siden og fikk følgende beskjed fra IE: Et script på siden gjør at Internet Explorer kjører sakte....Vil du avbryte osv."

Er det noen spam kontroll på dette scriptet?

Topp