Blikkenslager i Oslo

Altberger

Medlem
Bla-funksjon - Nice, will do!

Padding right?? den tok jeg ikke helt. Den er jo plassert right? (mulig jeg missforstår hva du sier her...)

Uansett. Dine tips er alltid gode Tonny. Takk!

QUOTE=Tonny Kluften;144923]Hva med en bla-knapp på slideshowet? Og den transparente bakgrunnen går ikke helt ned til bunnen av slideshowet.
Lage en padding-right på fevaag-linken i bunnen?[/QUOTE]

Dag Frogner

Supermedlem
Så lenge firmaet holder til i Oslo, kunne det kanskje vært greit å hatt dette i tittelen på siden? F.eks "Blikkenslager i Oslo | Storo Blikkenslagerverksted AS" siden det nok er det mange søker på når de ser etter nettopp blikkenslager i Oslo. ;)

Syntes fargene er litt vel mørke. Det blir for mye sort etter min smak.

I Opera går kartet for langt ut på høyrekanten.

Anbudsskjemaet er for smalt og gir en scrollbar nede.

Ellers var den enkel og grei å navigere i og det var også greit å finne den informasjonen man leter etter.

Og denne er vel bygget på Wordpress?

Altberger

Medlem
Ranker alt bra på både "blikkenslager" (ref domene) og på "blikkenslager Oslo" (nummer 1) så den biten (SEO) er jeg fornøyd med.

Mulig det er litt mørkt ja, men jeg er litt svak for sort/hvitt. Evt hvit ramme ville gjort det hele lysere, så jeg ser den.

Kartet har en feil ja. Vi fikser den!

Anudsskjemaet kan vi evt lage om til 1024 pix (er nå 800 pix) så da slipper man scroll.

Takk for input!

edit; Ja, alt er i WP

Så lenge firmaet holder til i Oslo, kunne det kanskje vært greit å hatt dette i tittelen på siden? F.eks "Blikkenslager i Oslo | Storo Blikkenslagerverksted AS" siden det nok er det mange søker på når de ser etter nettopp blikkenslager i Oslo. ;)

Syntes fargene er litt vel mørke. Det blir for mye sort etter min smak.

I Opera går kartet for langt ut på høyrekanten.

Anbudsskjemaet er for smalt og gir en scrollbar nede.

Ellers var den enkel og grei å navigere i og det var også greit å finne den informasjonen man leter etter.

edit; WP ja. Kun wp og div plugins med modifications.

Og denne er vel bygget på Wordpress?

Sist redigert:

bjornfix

Bjørn Are Solstad, CEO, Devenia Ltd.
Knallbra design :) Lett å finne frem. Rett på sak. I Like!

Topp