Billigste registrar for .no?

Hva er per dags dato billigste registrar for .no ?
Bruer dnsimple.com til dns, så jeg trenger bare registrartjeneste...
 

looper

Medlem
Hvis du kun skal hoste domener så er Domeneshop som nevnt helt greit. Hvis du har mye kontakt med support så anbefaler jeg Uniweb. Selv flytter jeg alt jeg har nå over til Uniweb. Vet ikke hvem som er billigst men Domeneshop operer med noen ganske ok rabatter.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Fullstendig liste over registrarer: Norid: Registrarer som tilbyr tjenester til privatpersoner

Nåværende registreringskostnad og årsavgift for norid: kr. 60,-
Jeg tror det er eks mva.

Domeneshop tar kr. 112 for et .no domene (kr 100 hvis du har 5+, kr 88 hvis du har 25+, kr 76 hvis du har 100+ eller kr 72 hvis du har 500+ domener).

Foruten (investering i) kompetanse og tid etc koster det kr. 5000 (og et depositum) for å bli registrar. Så kan du regne litt på når du begynner å tjene på det (det tar LANG tid og det er snakk om småbeløp for de fleste).
Hovedfordelen er vel kanskje muligheten å "snappe opp" domener.
 
Ingen spesiell mengde... Jeg bare undret... Jeg hadde noe bestemt i hodet akkurat når jeg spurte, men det husker jeg selvfølgelig ikke nå... :/
 

quicktech

Medlem
Ok - for det er nettopp som noen andre har vært inne på litt rabatter ute og går hos Domeneshop, men hvor mye rabatter du får avhenger av volum.

Derfor kan antall domener selvfølgelig også ha noe å si for hvilke priser du får hos konkurrentene.
 
Topp