Bilder på illustrasjons DVD?

Santo

Active Member
Hei,

Er det noen som vet om noen enkel måte å lage illustrasjons-DVD'er slik som Kondomeriet har gjort her?

107723_1_Erotiske_Filmer.jpg

Jeg har altså en bunke med ordinære bilder som jeg ønsker å få plassert inn på "virtuelle DVD-cover", og gjerne med litt vinkel slik som på bildet.

Det er jo mulig å gjøre dette manuelt i Photoshop, men vil kanskje tro det finnes et ferdig program som kan gjøre noe liknende, og det automatisert.

Takk for alle tips :)

Gaasehud

Medlem
*kremt, host* godt eksempel du fant, gitt.;)

Vet ikke om noe automatisert verktøy, men som du sier funker det vel greit i Ps?
Bruker du Transform>Skew, skulle det vel gå rimelig raskt, men hvor mange skal du gjøre det på?

Santo

Active Member
Bra eksempel synes jeg ;)

Jeg har forøvrig funnet noen programmer som lager ganske gode "virtuelle bokser", om det så er programvarebokser, CD'er, DVD'er, osv., men har desverre ikke funnet noen som har batch-muligheter. Jeg skal lage hundrevis, så det er desverre uaktuelt med manuelle løsninger.

Noen av de jeg har funnet:

Insofta Cover Commander
Insofta Cover Commander - Powerful Virtual Cover Creator

Box Shot 3D
Box Shot 3D: Ebook Cover and Boxshot Software For Windows and Mac Home

TBS Cover Editor
True BoxShot - Home - Create professional 3D Box Shot of your software box cover!

Quick 3D Cover
Quick 3D Cover - Home (boxshots, e-books covers, CD Jewel cases, DVD-cases, templates).

Sistnevnte virker til å være den enkleste og beste, men desverre uten batch muligheter.

Jeg var forøvrig i kontakt med den Moskva-baserte utvikleren av programmet, og etter tips fra meg ville han implementere dette i feb. 2009. Men det hjelper meg lite pr. dd. :(

Om noen andre har andre tips, så blir jeg veldig glad for de.

Topp