Betalt for noe man ikke får

Knut

Medlem
Må høre med dere i en sak her. :)

Den 1 september 06 kjøper du software som er inkl gratis oppdatering og support i ett år, altså til 1 sept. 07. Da dette året er over betaler du ikke for mere support og oppdatering, men fornyer dette igjen 1 juli -08. så kommer produsenten og sier at denne fornyelsen gjelder kun til 1 sept 08 for det var den datoen du kjøpte programmet. Det står også på bestillingen at det er 1 års support og oppgradering

Ville dere regne med at du hadde fornyet support og oppgradering til den datoen eller til 1 juli 09?

Ståle

Medlem
Hvis du betaler for et års support så er jo det et år fram i tid fra kjøptsdato, så fremt ikke noe annet er spesifisert.

Knut

Medlem
Det jeg og mener. Det som var spesifisert var at jeg betalte for 1 år og da regnet jeg med at det var fra den datoen jeg bestilte og betalte og 1 år fremover og ikke til datoen jeg kjøpte programmet

picxx

WF 09
Nei det er 123flashchat.com

Står ingen plasser i deres TOS at man må betale for løpende support.
Ta en ChargeBack på pengene du betalte for support.

Knut

Medlem
Ja, gjør nok og det..
Må bare ta med lite utdrag av en msn samtale med deres support:

Knut sier:
So you realy mean if a customer order a renew of his support and upgrade after 4 years, he must pay for all this years he don't have support???

bamboo sier:
according to the policy of the company,they need.But I hope Joy can answer you it

Litt mere:

Knut sier:
Can you please tell me where I can find this policy on you website?

bamboo sier:
Maybe nowhere on our website, but we in sales and supportteam know about them.

Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hehe, det der kan vel ikke være noe annet enn India, kan det?

Outsourcing er ikke det samme som det var før. Da kunne man faktisk finne billig og kvalitet på en gang. Nå har alle og enhver i India som har en datamaskin startet et eller annet IT eller support firma og kvaliteten er bånn.

Topp