Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Betalingsmåter

Jeg har et nettsted som i hovedsak er beregnet på salg til USA. Siden tilbyr fysiske varer som jeg sender fra Norge. Jeg tilbyr for øyeblikket kun PayPal som betalingsmåte.

Jeg opplever at konverteringsprosenten er veldig lav. Jeg mistenker at hovedårsaken er den begrensede betalingsmåten.

Noen som har forslag til hva slags type betaling jeg kan tilbyr mine kunder i tillegg til PayPal?
 
Jo, det er klart. De kan betale med PayPal balansen eller en av kredittkortene som PayPal støtter. Dette kommer fram av siden min. Det jeg er på jakt etter er å tilby andre løsninger slik at flere gidder å ta seg bryet med å faktisk kjøpe de produktene de har lagt i handlevognen.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Du har jo flere andre som f.eks Moneybookers.com og også Neteller.com.

Ellers ville jeg nå faktisk anbefalt deg å laget deg en tråd hvor du spør etter tilbakemeldinger på "nettbutikken." Folk har jo sjelden problemer med å betale gjennom Paypal, og derfor kan det jo faktisk være nettsiden hvor du tar imot bestillinger på som faktisk "skremmer" folk litt unna.
 
Har vært inne på tanken - og kanskje gjør jeg det en dag. Siden har sikkert forbedringspotensiale. Det er bare det at erfaringer med samme type side mot andre markeder har gitt ganske annerledes resultater. Eneste store forskjellen er betalingsmåtene som tilbys.
 
Topp