Dag Frogner
Supermedlem
Hvilken løsning ville du brukt dersom du skulle startet en nettbutikk og hvorfor?
Opencart? Mystore? WP-Commerce?
Andre?
Opencart? Mystore? WP-Commerce?
Andre?
Takk for tips Diana, men du kan jo først som sist skrive at du jobber for SmartWeb? Det blir litt dumt at de eneste innleggene dine på forumet kun går på anbefalinger av firmaet du jobber i, uten at du noe sted skriver dette.
Takk for tips Diana, men du kan jo først som sist skrive at du jobber for SmartWeb? Det blir litt dumt at de eneste innleggene dine på forumet kun går på anbefalinger av firmaet du jobber i, uten at du noe sted skriver dette.
Jeg er ny i forumet og har i min profil skrevet at jeg arbeider for SmartWeb men jeg kan godt se at det ikke er så tydlig. Jeg har nå prøvd at finne hvordan jeg kan gjøre det mere tydlig. Er der andre muligheter for at lage en signatur?
Mvh
Diana, SmartWeb
Signatur kan man ikke ha før man har X antall innlegg i forumet, er ikke helt sikker på hvor mange som kreves.
Diana: Det enkleste hadde kanskje bare vært å skrive noe sånt som "Jeg jobber riktignok i SmartWeb, så jeg er kanskje ikke helt objektiv, men vi har en nettbutikkløsning som er bla bla og bla bla bla...."