Best utnyttelse av kundeservice

testdriver

Ha det bra..
Har noen tips til hvordan man best mulig kan utnytte e-postkorrespondanse med kunder/potensielle kunder?

Selv gir jeg alltid potensielle kunder som tar kontakt en rabattkupong på 5% jeg sier de fritt kan dele med venner og bekjente. I tillegg har jeg en link under signaturen til en sign-up til et nyhetsbrev.

Andre ting?
 

xenimus86

Medlem
Når jeg jobbet i nextgentel hadde jeg alltid en kort informasjon om selskapet i signaturen i svak, grå liten skrift ... noe sånt (bedriftsvisjon-aktig greie)

NextGenTel er et heleid datterselskap av TeliaSonera AB, Nordens og Baltikums ledende telekommunikasjonsselskap. NextGenTel er den viktigste utfordreren innen bredbånd i Norge. Vi tilbyr bredbåndsprodukter og -tjenester til både bedrifter og private, uavhengig av aksessteknologi.
 

testdriver

Ha det bra..
Takk for innspill.

Har bare fysiske produkter, men jeg kan jo linke til en gratis, promoterende artikkel/guide. God idè!

Litt 'om oss' kan nok også være lurt.

Takker!
 
Topp