Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Besökare / Facebook fans / Youtube views / Twitter followers

Mathias

Medlem
Här är mitt utbud av trafik och social media tjänster


Köp besökare

- Unika besökare som själv klickar sig in.
- Du kan välja *Land,*Man/Kvinna,Ålder xx - xx år

1500st - 500Nok


Facebook Fans

Från hela världen
750st / 500nok
2000st / 1000nok
5000st / 2000nok

Från specifikt land (ex: Norge ) 2:- st
minsta köp 500st

Youtube views
1:- st


Twitter Followers
0,5:- st - Worldwide followers
 

pleb

Medlem
Bare lurer; er det slik at Facebook-folkene BLIR i gruppen resten av livet? Sånn at de ikke forsvinner etter et par uker/måneder/år?

Jeg forventer ikke at de er aktive, men fint om de ikke stikker av. :)
 

picxx

Well-Known Member
er det slik at Facebook-folkene BLIR i gruppen resten av livet? Sånn at de ikke forsvinner etter et par uker/måneder/år?

Nei!
De selger LIKES! er det slik at de melder seg ut minuttet etter at de er meldt inn er det ikke deres problem lenger!
m.a.o. de tilbyr deg det det samme som thehun tilbydte deg for 15 år siden...masse trafikk, uten konvertering.......(mulig thehun konverterer bedre enn dise idiotene)
 

Mathias

Medlem
Uppdatering*

Digg
Färdiga konton med önskat antal "Followers"

100st - 1200:-
200st - 2000:-

StumbleUpon
Samma som ovan.

Facebook

Facebook fans mot facebook "fanpage"
500st - 1000:-
1000st - 1500:-
2000st - 2500:-

Facebook fans direkt mot din sida ( Kräver open graph )
( Max 20st per enskild sida / produkt )

100st 500:-
300st 1350:-

Facebook shares
15:- st, Målgrupp efter ditt önskemål

Twitter
Followers
Retweets




Youtube m.m. finns!
Önskas större setup's eller specifika målgrupper skicka PM, Dock är det bara aktuellt vid större köp. Integrering av FB OG m.m. kan även tillses. Önskar du använda dessa tjänstar mot dina egna kunder så kan out-sourcing avtal plockas fram med en bättre prisbild.

Alla likes/Gilla & Followers består av 100% riktiga människor, Inget bryter mot något uppsatt reglemente hos nämnda webbsidor, Tjänster är marknadsföring där vi hjälper fler människor att hitta till och gilla/följa dig
 

Mathias

Medlem
Jag kan fixa norska, Det kräver dock att någon gör en lite större beställning, De är lite dyrare också för det krävs mer resurser men absolut kan jag ordna riktade fans
 

Naaoki

Medlem
Dette må være noe av de sykeste prisene jeg har sett noen gang.
Jeg mener rett og slett folk blir rund lurt! 500 Facebook Page Likes for 1000kr?
For 1000kr kunne dere fått en halv million likes! Ærligtalt, svensker.....
 

Finanssans

Medlem
Hvis en dårlig nettside har 500 tusen likes, og en bra nettside har 2 likes, vil jeg bli fan av den bedre nettsiden. Dessuten ser jeg på sekundet om fansen er autentiske eller ikke. Ser jeg at den mest sannsynlig består av falske likes, så trekker jeg meg fort unna.

Dessuten er det mye mer motiverende å klare å få ekte likes!
 
Topp