Berørt av eksplosjonen i Oslo

picxx

WF 09
Det viser vel bare hvor lite TD i realiteten er.
Ett internasjonalt selskap med mirror i flere land hadde vel neppe kommet med en slik melding.

picxx

WF 09
Dette viser bare at du har noen totalt meningsløse poster fra tid til annen picxx. Det er vel ganske naturlig at de ikke kan sitte å svare telefoner når kontorene deres er ødelagt?

Tror du virkelig at ferrari ikke svarer på telefon om en bombe går av i Roma?

Nutz

Med lem
Kan ikke helt se hva folket i TD har annet å foreta seg enn å pleie kunder, etter det jeg vet, så har de ingen operativ funksjon i politiet eller helsevesenet..

adeneo

Medlem
Ferrari har hovedkvarter i Maranello, så dersom en bombe går av i Roma så påvirker nok det Ferrari fint lite, med mindre det var en jæ%&/ig svær bombe.

TD har kontoret på Youngstorget, i umiddelbar nærhet til regjeringskvartalet, så at de ikke har mulighet til å være på kontoret akkurat nå er forståelig, men et selskap som skryter av å ha kontorer i 18 land eller noe sånt burde kunne klare å sette telefonene på kontoret over til mobil, eller i verste fall til avdelingen i Sverige eller noe slikt, i stedet for å sende ut melding til kundene om at de er så ille berørt at de ikke klarer å løfte opp røret.

tulling99

Medlem
martin_schanche.jpeg
No va du vældig smart!

Jeg satt selv på kontoret på youngstorget på fredag.. Det første jeg tenkte på når sjokkbølgen nådde bygningen og glasset spruta var ikke å sette over fasttelefonen til mobilen..

Jeg (og alle andre i nærheten) løp jo bare ut, og da var det ikke aktuelt å få gå inn igjen. (politiet etc.)

Men nå har jeg hørt man kan gå tilbake til kontorene i det distriktet.

adeneo

Medlem
Det er vel ingen som sier at man skal tenke "Åh, bombe å greier, det er best jeg setter over telefonen på kontoret som nå ligger i ruiner før jeg evakuerer", men noen timer etter, når man tydeligvis er klar nok til å sende en e-post til alle kundene om at man dessverre ikke har mulighet til å ta telefonen ettersom kontoret er evakuert, så burde man være klar nok til å ringe Telenor i stedet og få overført nummeret til kundetelefonen til en annen avdeling eller til en mobiltelefon med noen som ikke er direkte berørt av terrorhandlingen i andre enden.
Etter hva som har skjedd er vel hele saken i grunn lite relevant, og det kan da umulig være så mange som ringer til TD med spørsmål, og i hvert fall ikke på en slik dag, så hvorfor man i det hele tatt sender ut en slik melding er uforståelig for meg.

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg synes TD viser at de er tilstede og gode til å kommunisere i dette tilfellet. At de ikke tar telefonen synes jeg forsåvist også er helt ok. De forteller imidlertid at de ikke har stengt verden ute, men vil svare på mail. En helt grei prioritering.

Hvilken nytte det skulle ha å sette telefonen over til et annet lands regionkontor ser jeg ikke, da hvert kontor er selvstendige enheter og det sannsynligvis ikke vil være andre enn de på det norske kontoret som kan svare på eventuelle spørsmål ang det norske markedet.

Så vi skal sende dem mail, som de aldri svarer på? Mulig jeg bare har vært uheldig og at mailen(e) mine har havnet i junk-foldern, men jeg får nå i allefall aldri svar når jeg mailer dem.. Jeg fant denne posten da jeg skulle spørre folket her hvor i huleste TD har gjemt telefonnummeret sitt - jeg skal ringe og etterlyse penga mine.

Sist redigert:
Topp