Batteri til HP Compaq 6715b

RusselSim

Medlem
Hvor er det rimligste og beste stedet å få tak i ekstra batteri til HP Compaq 6716b? Det nåværende batteriet jeg bruker holder kun 1-1.30 timer.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Litt frekk tone fra meg, beklager det, men er det så veeeldig vanskelig og sjekke litt rundt i nettbutikker hvor batteri for laptopen din er billigst? Det er kanskje fordi alle tenker at du burde lære deg og søke litt selv at ingen gidder svare deg her eller her.

peterandrej

pensjonert moderator
Noen forslag?

Ja, den absolutt billigste butikken må da være Kompletts avdeling på Svalbard? Da slipper du jo moms på batteriet også. Ring dem og spør etter avdelingen på Svalbard.

Jeg har kjøpt masse fra Komplett på Svalbard. Det er billigere enn i Norge og postgangen går kjapt.

(hehe. Ikke alle som vet det, men Kompletts svalbardavdeling eksisterer bare på papiret. De "selger" ting ut fra Svalbard, for å slippe moms og dessuten litt skatt. Men alle produktene sendes jo sånn EGENTLIG ut fra Sandefjord.. Men det er bare å ringe Komplett og si at du skal prate med svalbardavdelingen, så får du myyyyye billigere priser.)

Topp