Bare jeg som blir provosert?

S

Slettet

Guest
Er det bare jeg som blir provosert over den nye Redd Barna radio reklamen?

Den begynner som "Nå skal du høre om hvor DUMME folk kan bli, det var en gang en som sa han ikke hadde tid til å hjelpe siden han måtte hjem å vaske, hvor dumme kan folk bli? hvis du klarer å komme på med en slik unnskyldning så er det lettere og mindre pinling sende redd barna til tlf blabla og gi 200,-" eller noe slikt, jeg blir rett å slett provosert, de snakker om inpåslitne telefon selgere med sleipe teknikker, men altså - dette er jo værre? reklamen vill jo at folk skal føle seg som søppel, ett null rett å slett..

PS: Reklamen er ikke ordrett, kun tatt på hukommelse.

Sist redigert av en moderator:

Bjørn Andersen

Webmaster
ser ikke noe problem it at reklamen provoserere hvis det faktisk kan få mer fokus på redd barna og at man får flere donasjoner

picxx

WF 09
Lar man seg provosere av slikt burde man kanskje sende redd barna til tlf blabla og gi 200,- :D

S

Slettet

Guest
Det jeg mener er at det blir slått hardt ned på telefon selgere med sleipe teknikker, de blir nærmest kalt svindlere. Men driver man men det samme på radio er folk helt "OK" til det.

Hver gang jeg hører reklamen blir det bare 5 år ekstra til jeg gir noe til Redd Barna, mao. har hørt 10 ganger om dagen i snart 2 uker.. Så de kan se lenge etter pengene mine :)

picxx

WF 09
Trodde det fantes en av-knapp på alle radioer jeg?

Topp