Båtlån

Båtlån - Bank Norwegian hos Adservice Media

God morgen!

Noen som vet om noen affiliate-programmer for båtlån? Det eneste jeg har sett er Finansa hos TradeDoubler.

God ettermiddag! :)

Jeg har opprettet en båtlånskampanje hos Bank Norwegian. Man får samme betingelser som ved almindelig forbrukslån.

Vennligst logg inn for å se prisen og andre betingelser. Dette er naturligvis tilgjengelig for alle, og viser at om publishere har gode ideer til kampanjer/produkter som ikke er tilgjengelige, så er det bare å ta kontakt så ser vi om vi ikke finner en løsning.

Mvh
Tom Roger Olsen - Adservice Media
Email:tro@adservicemedia.com
Telefon: +47 452 06 473 eller +45 3232 7711

Travellingman

Nettgrunder
God ettermiddag! :)

Jeg har opprettet en båtlånskampanje hos Bank Norwegian. Man får samme betingelser som ved almindelig forbrukslån.

Vennligst logg inn for å se prisen og andre betingelser. Dette er naturligvis tilgjengelig for alle, og viser at om publishere har gode ideer til kampanjer/produkter som ikke er tilgjengelige, så er det bare å ta kontakt så ser vi om vi ikke finner en løsning.

Mvh

Hva med billån?

Hva med billån?

Bank Norwegian tilbyr ikke i dag billån under ett særskilt brand som de gjør med båtlån. Dog jobbes det med flere andre ganske så interesante utbydere, så jeg håper at vi har et par gode kampanjer om ikke så aaalt for lenge.

Mvh

Topp