Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Avatar og signatur

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Vil du ha avatar og signatur på forumet?

Kravene er at du har vært registrert i 14 dager og har minimum 10 poster. I skrivende stund er det 12 stykker som fyller disse kravene, så de har nå mulighet til å legge til en avatar, samt skrive en signatur.

Kan noen av dere teste det ut?
 

picxx

Well-Known Member
En ting, som ikk akkurat har noe med dette å gjøre.
Jeg skrev et innlegg i går, og fikk da opp at innlegget ville bli postet etter at det hadde blitt godkjent. Innlegget er enda ikke kommet opp på forumet...??
 

Niclas

New Member
Flott, da er det bare begynne å poste innlegg skjønner jeg. Ble visst 10 på meg nå, må dette manuelt bevilges eller er det jeg som ikke finner frem i kontrollpanelet så jeg får lagt til signatur og avatar.
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
En ting, som ikk akkurat har noe med dette å gjøre.
Jeg skrev et innlegg i går, og fikk da opp at innlegget ville bli postet etter at det hadde blitt godkjent. Innlegget er enda ikke kommet opp på forumet...??

Hvor postet du da? Det skal nemlig ikke være noe slike funksjoner på forumet som er aktivert.

Flott, da er det bare begynne å poste innlegg skjønner jeg. Ble visst 10 på meg nå, må dette manuelt bevilges eller er det jeg som ikke finner frem i kontrollpanelet så jeg får lagt til signatur og avatar.

Det går automatisk hver time :]
 

clinton4

Medlem
Hmmm.. Jeg lastet opp en avatar fra pcn, men den er ikke synlig som du sikkert ser.

Edit: Der var den ja.
 
Topp