Automatisk fan av fanpage?

kongen

kongemedlem
1) Hvis jeg lager en fanpage på facebook, blir jeg automatisk fan av denne?
2) Kan noen andre enn facebook vite at jeg har laget en fanpage? Blir navnet mitt synlig på fanpagen på noen måte eller kan noen se at det er jeg som er skaperen av fanpagen?
3) Kan man u-like en fanpage etter man har klikket like-knappen?

kongen

kongemedlem
Har hørt at FB er rå på å finne falske profiler og det ville være kjipt å miste en fanpage som har fått masse fans... bruker dere falske profiler?

picxx

WF 09
Trenger jo ikke opprette noen ny bruker.
Samme person kan jo opprette så mange sider (fanpages) som man vil.

kongen

kongemedlem
Hva hvis jeg poster noe på fanpagen da, vil navnet mitt komme frem da? Når man skriver på "wall" og slikt?

picxx

WF 09
I en gruppe blir du stående med eget navn.

kongen

kongemedlem
Hvis jeg lager en gruppe, kan hvem som helst joine gruppen eller kan den være privat? Kan jeg kaste ut de jeg ønsker å kaste ut eller må man godta alle?

annpia

New Member
Hvis jeg lager en gruppe, kan hvem som helst joine gruppen eller kan den være privat? Kan jeg kaste ut de jeg ønsker å kaste ut eller må man godta alle?

Den kan være åpen for alle, lukket eller hemmelig. Ved åpen kan jo hvem som helst bli med, ved lukket må godkjenne at de blir med men alle kan søke og finne gruppen. Ved hemmelig vil ingen finne gruppen om de søker etter den. Uansett gruppe kan du slette/kaste ut de du ikke ønsker der inne. Ved lukket gruppe kan du trykke nei på de du ikke ønsker når de forespør om å få være med.

Topp