Argh! Får ikke sletta innhold via ftp

Kassimaja

Geocacher
Har forsøkt å slette innhold på en av nettsidene mine. Det er en Joomla 1.5 installasjon der enkelte mapper "sitter fast". Har forsøt Filezilla og AceFTP uten hell. Har også forsøkt å endre rettighetene på alt som skal slettes til 777, men det hjalp heller ikke. Er det noen som kan forbarme seg over meg og gi meg noen gode råd før jeg har dratt av meg alt håret på hodet?

picxx

WF 09
Har hatt samme problemet, og det skjer særlig med joomla.
Eneste løsningen min er å kontakte hosten, og få de til å slette innhyoldet i mappa.

Kassimaja

Geocacher
Det kan se ut som om det er bare .sql filer som ikke vil la seg slette. Jeg skulle ha hatt grått hår, men det synes nesten ikke... ;)

Ole

Medlem
Installer Extplorer i Joomla (IKKE standalone-versjonen), og bruk det til å slette filene. Pleier å virke.

Kassimaja

Geocacher
Jeg tok idiotmetoden. En mail til multihost og det var i orden på få minutter

*Skammelig reklame følger*

Jeg begynner å elske den kjappe responsen fra multihost. De kan anbefales på det varmeste!

*Reklame slutt*

Da kan håret mitt gro ut igjen

Kassimaja

Geocacher
Hehe, det er mulig. Jeg har egen server som de har levert.

Når du er så blank som meg på dette med servere osv. er det godt å ha noen som hjelper meg omtrent til alle døgnets tider.

Dre_C

Medlem
Problemet med å ikke få slette filer henger ofte sammen med skulte .htaccess filer. Med komandoen -al blir disse synlige hos mitt ftp program og jeg sletter den før jeg eventuelt chmoder de andre filene og sletter de.

Topp