Det tekniske er som du ser ikke vanskelig.
Men som også clinton4 skriver er det en del skepsis - personlig og anonym passer ikke så godt sammen, i mitt hode.
Det er sikkert en god grunn for dette, så for å få det til å fungere ville jeg trodd at du måtte skrive ganske mye og dra inn noen eksempler på kunder som kan gå god for det..
Å få pengene tilbake fra et "anonymt" selskap er sikkert noe som en del folk synes er en risiko, så det ville jeg tatt opp.
Det er mot det internasjonale markedet. Skepsis ja? haha, den skjønner jeg godt. Jeg ville vært skeptisk selv, det er bare et sunnhetstegn.
Men jeg tenker på det litt sånn: skepsis kan overvinnes med god kommunikasjon og et bra produkt. La meg si det sånn: Du har en generell del, og du har en skreddersydd del. Med den generelle gis alt ut alt gratis, alle kan få nytte av det og vi gjør det for å gjøre verden til et bedre sted (og markedsføre oss i samme slengen) og folk opplever at det funker, gir dem inspirasjon og håp, whatever. De blir takknemmelige og vil ha mer, de stiller spørsmål og får svar, det bygges tillit og interesse med det tidligere anonyme merkenavnet. Så er noen villige til å ta sjansen...
Men her, er vi inne på den skreddersydde delen, og alt handler om ham. Ikke meg. Jeg er en som kan hjelpe, men han er den viktige nå. Og konkrete resultater. Vi kan si "we live and die by results" - man kan gjøre et eget nummer ut av at vi ikke skal være noe personlig forbilde, men en faktor for ekte resultater.
Jeg tror det kan funke - MEN produktet må rule. Man kommer nok ikke unna det i this day and age!