Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonsering på Juiced.no

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Jeg tilbyr annonsering på Juiced.no.

Juiced.no er et nettmagasin for menn, som øker fra uke til uke i trafikk. Vi startet opp i midten av Januar, og har allerede over 1500 unike brukere daglig innom siden med over 16.000 sidevisninger - hver dag. Vi rykker stadig vekk opp i søkemotorene på forskjellige nøkkelord, så vi regner med at når vi har fått utvidet siden innholdsmessig vil trafikken bare øke mer og mer, siden Juiced er maksimalt søkemotoroptimalisert. Juiced er også med i technett, noe som gir oss mye trafikk samt en meget sterk posisjon i søkemotorene.

Jeg tilbyr følgende:

  • Stor toppbanner (750x150): 2500 kr/mnd
  • Høyre toppbanner (180+x150): 1500 kr/mnd
  • Banner høyremarg (180xN): 1000 kr/mnd
  • Artikkel på Juiced.no forsiden (Skrevet av meg): 800 kr
  • Artikkel på Juiced.no forsiden (Skrevet av deg): 400 kr

Selv om nettbutikken retter seg mot menn, så er 30-40% av brukerene kvinner. Ikke nøl med å ta kontakt om du vil ha et tilbud.

Jeg kan nåes gjennom dette forumet, epost (post alfrakrøll dreyermedia.no) eller msn (kenneth alfrakrøll cypherus.net)!
 

peterandrej

pensjonert moderator
Hei, Kenneth.

Hadde jo helt glemt at jeg skulle skrive en sak om Juiced på bloggen min. Men, har slitt litt i det siste med at jeg ble kastet ut av webhosten og sånn. Driver å flytter innlegg over, og det kan jeg love deg tar litt tid når det er sånn 500+ poster det er snakk om. Lager også et jævla redesign på hele skiten, som jeg håper skal føre til større uttelling i inntektene.

Skal skrive innlegget så snart jeg har fått flyttet domenet og hele skiten over. Innlegget er høyt oppe på "to-do" listen.

Kanskje jeg til og med kjøper en liten annonse hos deg en gang i framtiden..
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei Peter,

Ta den tiden du trenger med det innlegget, jeg får så mye SEO push om dagen at jeg er nesten redd for å bli bannet i Google :b Men som sagt, ta den tid du trenger - heller kvalitetet enn kvantitet.

Men fort deg gjerne med annonsen :)
 
Topp