Annonsering / avtale / Ris / Ros / Tips

Martin R

Medlem
Hei,

Jeg har åpnet en nettside som heter Rabatt nett.
Jeg la ut en artikkel i går men så jeg bestemte meg for å bytte design og bytte alt.
Jeg vil vite hva jeg burde gjøre?
Hvor burde jeg markedføre.
Hvem avtaler burde jeg gjøre?
Kan jeg få noe ris / Ros / Tips.

Setter stor pris på hjelp! :)

Betraktelig bedre enn forrige design ihvertfall, selvom det er en lang vei igjen å gå. Flott å se at du endelig har ordnet opp i tittelen på nettsiden. En får dårlig inntrykk av en nettsiden om det skriveleif i tittelen. (Altså Rabattweb og ikke Rabatt web)

Ellers ville jeg, om jeg var deg, virkelig ha konsentrert meg om å bygge opp innholdet på nettsiden før en kjører på med markedsføringen. Det er ikke mye vits å markedsføre en nettside som ikke har innhold som er verdt å komme tilbake til.

Dag Frogner

Supermedlem
Hvorfor starter du opp en nettside når du ikke har peiling på hva du skal gjøre med den??

Det virker jo som om du ikke har den minste anelse om hvordan man driver en nettside

Her er noen emnetitler fra deg siste måned:

Ny nettside åpner 1 desember (HJELP)
Hjelp meg (Det haster rett og slett)
Åpning av ny nettside

Og som Aksjebloggeren også sier; få nettsiden din opp og gå før du markedsfører den. Jeg skal garantere deg at 99% av de som finner den også finner veien fort ut igjen.

Hva burde jeg gjøre?
Legger ut mange innlegg?

Hadde du ikke en plan eller et mål for nettsiden før du opprettet den? Hva skal funksjonaliteten til nettsiden være? Hva skal det gi de som bruker tid på nettsiden din? Følg planen mot målet ditt slik at siden utfyller den funksjonen du i utgangspunktet hadde tenkt for siden. Skulle du gi leserne en oversikt over rabatter og gratis ting? Vel, så gi dem det. Er ikke verre enn det.

Hva kan man vinne i julekalenderen din? Og er det premier i den eller bare nyhetsbrev som er premien?

Topp