De fleste affiliates ønsker å holde seg innenfor loven. Her kan det postes annonser som bryter markedsføringsloven slik at det blir litt lettere å orientere seg.
Legg ved en begrunnelse.
Jeg var på en euroads "spree" her om dagen og kom over noen annonser fra calibermedia hvor bruker må betale (abonnere) tjenesten for å delta i en konkurranse.
GO Drive – vinn bensin for et helt år Vinn bensin hver uke!
(Pris 15 kr +ev. trafikavgift /uke.
Fyll ut opplysningene om deg og delta)
GO Shop-Vinn mote for 100.000kr! GoShop - Handle for inntil 15.000 kr på Steen & Strøm Magasin!
(Pris 15 kr +ev. trafikavgift /uke.)
Holiday City – vinn en reise till Thailand. HOLIDAY - Vinn nye reiser hver uke!
(Dette er en abonnementstjeneste der du får nye vinnersjanser hver uke. Pris 15 kr + ev. trafikkavgift
per uke. )
Vet ikke om dette er en affiliatekampanje, men tenkte jeg måtte vise den likevel. Fant annonsen på en musikkside. Legg merke til hva det koster å være med på konkurransen i forhold til premien. Man trenger ikke å treffe på så mange lettlurte mennesker for å gå med fortjeneste her...
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.