Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonser ikke godkjent - som egentlig er automatiske(?) forslag til nye annonser

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Så jeg logger på Adwords, og ser en melding "Annonser ikke godkjent (2)", og så ser jeg to annonser som jeg ikke kan huske å ha opprettet noensinne.
Det er bannerads (som jeg ikke bruker) og ser ut til å være automatisk generert.

Klikker jeg på redigeringsknappen får jeg en popup:
Rediger annonsevarianter
Hvis du foretar noen endringer, vil de gjeldende annonsevariantene slettes og det opprettes nye annonsevarianter for de valgte størrelsene. Statistikken for disse nye annonsene starter på null. Statistikken for de slettede annonsevariantene flyttes til raden Redigerte og slettede annonser.

Grunnen til det er nok teksten helt nederst når man oppretter en annonse der man forsikrer at man "..har alle de nødvendige juridiske rettighetene til å distribuere alt innhold.."

Jeg synes i grunnen det er sleipt gjort å presentere disse forslag på denne måten. Eller har jeg slettet en spam-mail fra adwords uten å ha lest den skikkelig, eller oversett en eller annen melding fra de?
Har flere oppdaget lignende?
 
Aldri opplevd at google har opprettet annonser uten videre. Har du en hjelper fra Google som skal hjelpe deg med å sette opp kontoen til å begynne med? Mulig at vedkommende har lagt dem til, merkelig at de da ikke er godkjente.
 
Høres veldig merkelig ut. Annonser skal ikke lage seg selv. Vil nok ikke brukt noe mer tid på annonsene som dukket opp enn du har brukt til nå.
 
Topp