Annonsenettverk som gir deg større frihet til å utforme dine ads?

Finnes det noen annonsenettverk som gir deg større frihet til å utforme dine ads?

Med Google AdSense ville jeg forandre fonten fra Verdana til Arial. Dette gikk ikke. Jeg ville gjøre om teksten til lowercase. Dette gikk ikke. Jeg ville vise kun 1 tekstannonse om gangen. Dette gikk heller ikke, neida, minimum 4 eller hva det var.

Jeg kjører et helt vanlig diskusjonsforum. Jeg har brukere fra Europa, Midtøsten og Asia.

Jeg er på utkikk etter et annonsenettverk som respekterer mine behov. Vet noen om et bra et?

EDIT: Jeg kjenner til A list of Ad Networks - WickedFire - Affiliate Marketing Forum - Internet Marketing Webmaster SEO Forum men jeg har ingen aning hvilke av dem som er verdt å prøve ut.

EDIT: Østeriske PeakClick -- the Internet's leading innovative PPC Program muligens?

picxx

WF 09
Går det ikke an å redigere tråden?

Østeriske = Østerikske

Tror det er slik at etter X antall minutter kan du ikke redigere egen tråd lenger, men dette er nok noe Kenneth kan svare på.

Kan ikke redigere egene tråder 'forever'..hvordan skulle det da sett ut?.. :D

Nextri

Rebel
Adengage er ganske fleksibel med hvordan du kan vise ads.
Du kan til og med putte egne bilder ved sidene av annonsene. Skjønner ikke helt hvorfor de tillater det, men det gjør de.

Samme med adbrite, utenom det med bildene, men du kan velge antall ads, og farger og font og diverse. usikker på lowercase vel å merke.

Topp