Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonse som blir lagt merke til!

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg tilbyr annonseplass for tekstannonser på Peterandrej.com - Norges soleklart mest forhatte blogg.

http://www.peterandrej.com

Tematisk spenner bloggen rundt politikk og samfunnsspørsmål.

Bloggen har rundt 1000 unike lesere daglig, med rundt 120 000 sidevisninger i måneden. Den har en pagerank på 5.

NYHET!!
HEADERANNONSE

Du får: 1 stk tekstannonse i headerposisjon. Logoen "Peterandrej" til venstre, din annonse til høyre. Er dømt til å bli lagt merke til. Perfekt for sider som ønsker å profilere seg på en effektiv måte. Eneste krav er at teksten på annonsen ikke kan være så lang at den dekker logoen. Annonsen vil vises på alle enkeltsider (ca 500 stk), inkludert forsiden.
Pris: kun kr 500,- pr måned!

Statistikk for annonsen sendes deg med jevne mellomrom, slik at du kan følge med på hvordan annonsen gjør det.

Har også en egen "link"-seksjon høyt oppe på navigasjonsmenyen til høyre, der jeg tilbyr såkalt "lav-kost" annonsering. Du som annonsør får en link plassert høyt oppe på alle sider, til en lav pris. 100 kr pr måned!! Siden har 30 000 unike besøkende pr måned, så dette er langt ifra dyrt. 30 000 potensielle kunder hver måned!

Send PM hvis interessant, eller kontakt meg på mail:
peterandrejensen@msn.com
 

peterandrej

pensjonert moderator
Oj, dette er en gammel post her på forumet. Slike annonser som det der kan det hende jeg kommer til å tilby nærmere sommeren. Før det kan du kjøpe textannonser i sidebaren til venstre, via Text-link ads.

Mer informasjon finner du på:
» Annonsere | Peterandrej

Grunnen til at jeg har lagt dette med annonsering litt hylla og heller lagt ut annonseringen til Text-link ads, er fordi det rett og slett ble for mye stress i forhold til det jeg fikk inn på annonsene.

En annen ting er at jeg planlegger en svær makeover av hele nettstedet med større fokus på themene jeg produserer for Wordpress. Dette blir å skje før sommeren en gang. Først må jeg imidlertid flytte hele bloggen over på et nytt webhotell, siden min nåværende host har annulert kontrakten som en følge av at bloggen stjeler for mye ressurser på serverne deres. Det gikk visst utover andre kunder visstnok.

Rart egentlig, bloggen har ikke mer enn drøye 15GB trafikk i løpet av en måned, 100,000 besøkende og 300,000 sidevisninger. Skulle jo tro de taklet den lille trafikken, menmen.

Jaja, men kjøp gjerne en text-link ad du. Det er visst sånn $100 "bonus-til-deg" hvis du melder deg som annonsør. Og da kan du annonsere på flere tusen ulike nettsteder. Mest engelsk-språklige da, menmen.
 

picxx

Well-Known Member
Kan du si hvilken host du bruker?
Med 500MB daglig bånbredde og 15K sidevisninger høres det ut som det er en liten reseller som sitter på gutterommet med en resellerpakke fra hostgator eller noe slikt, når de annullerer avtalen for at stedet bruker for mye ressurser.

Må være noe av det dummeste jeg har hørt på lang tid.... hadde de tallene du viser til hvert daglig, og ikke pr. mnd. hadde jeg kanskje vært tilbøyelig til å være litt enig med hosten.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Det er surftown.nu. Pakka jeg har koster da også bare 10kr u/mva pr mnd, så man kan jo ikke forvente all verdens.

Synes kanskje de burde gitt meg et tilbud om å bytte abonnement til et med større kapasitet og sånn, men nei; vi kaster deg ut på én måneds varsel og ferdig med det.

Har bestilt fra webhuset. 50GB trafikk pr mnd, og 200MB MySQL. Ble 150 bols pluss moms i mnd. Bør holde ut året, så får jeg se hvordan det går etter det med trafikken.
 

Tonny Kluften

Administrator
Er det noen spesiell grunn til at du bruker norske webhotell ?

Jaja, men kjøp gjerne en text-link ad du. Det er visst sånn $100 "bonus-til-deg" hvis du melder deg som annonsør.

Jeg fant et gammelt medlemskap der gitt, men det er bonus kun hvis du bestiller for $125. Tror jeg drøyern, $25/mnd er litt i overkant for meg for den linken.
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg må ja norske leverandører av webhotell fordi hvis jeg plages vil jeg kunne ringe til en person og kjefte på ham og få ham til å få ut den jævla fingeren.

Koster sikkert mer, men for meg er akkurat dette med support litt viktig. Og ja man kan sikkert skrive mail til utenlandske hoster, men det er ikke det samme som å ringe til en fyr i Bergen og kjefte på ham. Eller hva?
 
Topp