Er det noen her inne som har god greie på angrfristloven som kan fortelle meg hva du som selger er lovpliktet til å tilbakebetale visst for eksempel en kunde bestiller noe fra deg gjennom din nettbutikk. Føler ikke helt at jeg klarer å finne klarhet i dette gjennom alle søkene jeg har gjort på nettet..
Si kunden handler en vare for 200,- hvor du så har fraktkostnader på 100,- si pakken er sendt i oppkrav. Kunden bruker angrefristen sin og sender varen tilbake til deg innen 14 dager.
Slik jeg har forstått det så skal 200,- tilbakebetales, men hva med fraktkostnadene?
Og hva om kunden har brutt en innpakkningen som f.eks. er en plastinnpakkning. Denne varen kan i etterkant ikke selges som ny vare, kan jeg da gjøre fratrekk?
Takk for alle svar
--
D
Si kunden handler en vare for 200,- hvor du så har fraktkostnader på 100,- si pakken er sendt i oppkrav. Kunden bruker angrefristen sin og sender varen tilbake til deg innen 14 dager.
Slik jeg har forstått det så skal 200,- tilbakebetales, men hva med fraktkostnadene?
Og hva om kunden har brutt en innpakkningen som f.eks. er en plastinnpakkning. Denne varen kan i etterkant ikke selges som ny vare, kan jeg da gjøre fratrekk?
Takk for alle svar
--
D