Andre enn meg som ikke får endret permalinkstruktur i WP i siste versjon?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ja... La akkurat merke til en noenlunde "ikke-helt-god" tittel her på tråden... Om noen vil endre den er det supert ;)

Jeg har akkurat smelt opp en ny blogg, som da helt klart bruker siste versjon av WP, men legger allerede nå merke til at jeg ikke får endret på permalinkstrukturen. Sjekker jo helt klart mine andre blogger som er oppdatert til siste versjon, og finner akkurat det samme problemet....

Det som skjer, er rett og slett at siden ikke lastes normalt når jeg klikker meg inn på permalenker i administrasjonspanelet.

Noen andre som har fått dette problemet?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Du mener at du ikke kommer inn på siden ...wp-admin/options-permalink.php ?

OT-tips: Bruk Custom Structure og skriv inn /%postname%/ der for å få bra urler.

Jepp... Det er akkurat det jeg mener. Jeg kommer ikke inn på selve siden. Det kommer kun ett tomt område. Slik som det er på bildet er det i absolutt alle WPbloggene jeg har testet med nå. Har attpåtil testet i IE, FF og Opera på 2 maskiner. :(

- Godt tips!

Vedlegg

• wp-permalink.jpg
    wp-permalink.jpg
    14,9 KB · Sett: 9

orjan

Medlem
Hei!

Hadde samme problem, men løste det ved å gå inn på mittdomene.no/wp-admin/options.php (altså i nettleseneren). Et stykke ned på sida er det en "boks" som heter permalink_structure, der skriver du inn /%year%/%monthnum%/%postname%/ eller en annen struktur du ønsker. Lagre endringene, så er alt i boks!

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hei!

Hadde samme problem, men løste det ved å gå inn på mittdomene.no/wp-admin/options.php (altså i nettleseneren). Et stykke ned på sida er det en "boks" som heter permalink_structure, der skriver du inn /%year%/%monthnum%/%postname%/ eller en annen struktur du ønsker. Lagre endringene, så er alt i boks!

Steike.. Her må jeg endre alt jeg skrev...

TUSEN TAKK!... Dette var en vanskelig måte og gjøre det på, men allikevel... Utrolig kult at man kan endre absolutt alle instillinger fra en enkelt side! :D

Topp