Anbefal meg et annonsebyrå

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg er på jakt etter et annonsebyrå som kan selge annonseplass på mine nettsider. Noen her som vet om firmaer som kunne vært interessert i en såpass liten (i den store sammenhengen) nettside? Vi ligger i dag på ca 20.000 besøk (13.000 unike) pr måned og ca 125.000 sidevisninger.

picxx

WF 09
Jeg istemmer ditt ønske.
Er veldig nisjespesifikk, og ligger på rundt 18.000 unike / mnd. og har absolutt ikke sansen for selv å selge inn annonser.

metallian

Medlem
Selve navnet er ikke så¨viktig- det er ikke et lurerifirma, tror heller problemet var at de var litt for store. Vi hadde vel 20-30 000 unike brukere i måneden i snitt den perioden. Slike fiormnaer selger ofte "PAKKER" med visninger og da havner småsidene dårlig ut. Tror cluet er å finne et mindre seriøst firma som er dedikert til å jobbe for en mindre side. Når man ser på trafikken til f.eks nettavisene så drukner selv store nisjesider. VG har sikkert mer trafikk på fotballseksjonen sin på en helg en vår side har på et år.

Dag Frogner

Supermedlem
Ja, det er jo det som er litt av poenget, å klare å finne det byrået som faktisk vil jobbe med en side som ikke er så veldig stor som f.eks VG.

Men send meg gjerne navnet på firmaet på pm om du ikke vil slenge det ut offentlig. Poenget var ikke å henge dem ut, men å få navnet slik at jeg kan kontakte dem. Jo flere byråer jeg har, jo større er sjansen for at jeg får treff. :)

Topp