Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anadigme AS - noen erfaringer?

MariusA

New Member
Hei Tonny,

Nå er jeg ganske så inhabil hva gjelder vår kunnskap på AdWords, men vi mener selv vi har en veldig god tilnærming og skaper i de fleste tilfeller gode resultater. Vi er også Google Premier Partner, som blant annet krever et visst krav til kvalitet.

Setter deg gjerne i kontakt med noen av kundene våre for å ta en prat om hvordan vi jobber og høre på deres erfaringer. Du kan også få lære litt mer om vår approach til AdWords og måten vi jobber på i et av våre gratis Google AdWords kurs. Ny dato er ikke satt enda, men det blir mot slutten av Q1 2018.
Hvis du har noen flere spørsmål, ikke nøl med å sende oss en e-post til post@anadigme.no.

Med vennlig hilsen,
Marius
 

MariusA

New Member
Det er krav til omsetning, minimum 2 sertifisert personer og ifølge vår kontakt hos Google "..opprettholdt høy kvalitet over tid". Nøyaktig hva som er bakt inn i det er jeg usikker på, men noen krav til kvalitet ligger visstnok til grunn.
 

Marius_J

Social Engineer
Hehe. For å bli Google partner trenger du en omstening på x antall kroner. Skal du bli premium så trenger du x antall ansatte eller personer som har tatt google sitt nettkurs.

@Tonny Kluften ? Hvorfor tar du ikke Google sitt nettkurs? Det er 100% gratis. Adwords, analytics. Hele pakken.
 

Stoppet

Banned
Hvorfor tar du ikke Google sitt nettkurs? Det er 100% gratis. Adwords, analytics. Hele pakken.

Noen som har tatt det? Hvor lang tid tar det, og hvor omfattende er det?
 

Marius_J

Social Engineer
Noen som har tatt det? Hvor lang tid tar det, og hvor omfattende er det?
Hei. Er ikke så vanskelig og ta kurset selv. Hvor lang tid et tar vet jeg ikke ta alle er forskjellige. Men selve kurset til Adwords har du x antall minutter på å ta.

Alle kan bli Googlet partners, alle kan ta adwords kurset, alle kan ta analytics kurset.
 
Topp