Kjapp og trygg hosting for Wordpress

"An error occurred during upload", uten forklaring (Godaddy)

Godaddy suger jo som kjent kamelballe, og nå har jeg fått en error som de ikke klarer å gjenskape i sin ende. De er sågar så vennlige at de gir meg råd om hva slags ftp-program jeg bør bruke, hvordan jeg bruker dette og all slags info som jeg jo selvsagt aaaaldri har hørt før og i alle fall ikke kan! :rolleyes:

Serveren er oppe, alle de andre sidene på samme server funker som de skal (opp/nedlasting funker); det er kun denne ene sida der opplasting ikke funker, og heller ikke gjennom panelet til GD.

Jeg får altså ingen forklaring på hvorfor det ikke funker, det bare funker ikke. Har prøvd å slette domenet fra hostinga og så legge det til på nytt i en ny mappe med annet navn, har laga ny database osv sånn at alt sånt noe er reinstallert, men det funker enda ikke.

Det jeg dog gjorde med dette domenet som jeg ikke har gjort med noen andre, var at jeg prøvde å legge inn WP gjennom app-panelet deres. Dette funka selvsagt ikke, så er vel det som gjør at hele greia har surra seg til. Men det er jo ingen filer å slette, det er ikke noe wp-install å fjerne eller noen ting. What to do?
 

hungpham

Medlem
So, you could not upload files into a folder in a GD hosting account? Have you checked permission of that folder yet? If you can provide full error log from your FTP client software, it would be easier to debug.
 
GD fixed it eventually. Had to reset some permissions or something in their end. Not sure what they did exactly, but I don't care as long as it works.
 
Topp