Det stemmer at det finnes mange online løsninger for regnskap. Her var Netledger nevnt som et alternativ. Etter å ha brukt Netledger en tid, har jeg fått et forferdelig dårlig inntrykk. Netledger fakturerer med gaffel. Når man spør om hvorfor fakturaene er så mye høyere enn forespeilet får man en lang remse med fagprat man ikke forstår noe av. Det eneste man forstår er at å bruke Netledger er ca dobbelt så dyrt som de forespeilet.
Når vi har oppdaget feil i regnskapsføringen, blir vi fakturert for å ringe/maile, og deretter for ekstraarbeidet de utfører når de retter feilen.
Netledger gjør mange feil.
Tilfeldigvis vet jeg om to andre selskaper som også har brukt Netledger og de har helt lik erfaring som vårt selskap.
I oppsigelsesperioden har vi også blitt belastet med "straffegebyr".
Hvis du vil bruke mer tid og penger på regnskap, uten å få noe igjen, er Netledger et godt valg.
Hvis du allerede er kunde hos Netledger, anbefaler jeg å sjekke hva du får hos andre leverandører.
Hvis du er på utkikk etter regnskapsbyrå, bør du unngå Netledger.
Når vi har oppdaget feil i regnskapsføringen, blir vi fakturert for å ringe/maile, og deretter for ekstraarbeidet de utfører når de retter feilen.
Netledger gjør mange feil.
Tilfeldigvis vet jeg om to andre selskaper som også har brukt Netledger og de har helt lik erfaring som vårt selskap.
I oppsigelsesperioden har vi også blitt belastet med "straffegebyr".
Hvis du vil bruke mer tid og penger på regnskap, uten å få noe igjen, er Netledger et godt valg.
Hvis du allerede er kunde hos Netledger, anbefaler jeg å sjekke hva du får hos andre leverandører.
Hvis du er på utkikk etter regnskapsbyrå, bør du unngå Netledger.