Affiliate system med bilbøker

Kassimaja

Geocacher
Jeg sitter her og fikler med et affiliate system for en av nettbutikkene mine. Vi selger bøker om biler, for det meste reparasjonsmanualer, men også noen andre bøker.

Er det noen her dette kan være aktuelt for? Noen som har sider om bil eller som har bilinteresserte besøkende. 10% av omsetningen og en "kjekstid" på 30 dager.

Hvis noen kan levere mye og god trafikk er jeg mer enn gjerne med å diskuterer betalingen.

Det jobbes med bannere i de fleste kurante størrelser og disse vil være klar i løpet av noen dager, men aff. linker og noen enkle bannere er allerede klar.

Dette er rimelig nytt for meg og jeg tar med glede i mot tilbakemeldinger. Siden det gjelder er Velkommen til BilBoken.no
 

Kassimaja

Geocacher
VM Affiliate fra Globacide. Hadde litt problemer med implementeringen, men nå fungerer systemet perfekt til mitt bruk
 

Kassimaja

Geocacher
?aff_id=XX etter dyplenken har jeg testet og det fungerer. Som jeg skrev er dette med affiliate litt nytt for meg, så sjekk gjerne. Du har tilgang til live statistikk og full oversikt.
 

Kassimaja

Geocacher
Mange nye bannere har blitt lagt til slik at vi når har bannere som passer de aller fleste behov.
 
Topp