pleb
Medlem
Er fortsatt i gang med å «slanke stallen» og fokuserer mer og mer på et større internasjonalt prosjekt. Med fulltidsjobb ved siden av blir det lite tid til mine norske prosjekter. Selger derfor en affiliateside innenfor nisjene kosmetikk, skjønnhet og sminke. Nettsiden har 360 unike artikler og det har blitt jobbet en del med den gjennom flere år.
Trafikktall har blitt vedlagt som screenshot i posten (Jetpack Site Stats).
Inntekter fra affiliate-salg:
2017: 4243,- NOK
2018 til og med 4. April: 1664,- NOK
I tillegg har det vært litt Adsense-inntekter, jeg skal sjekke dette ytterligere i morgen.
Link: Kosmetikkportalen.com
Prisantydning: 17,500,- NOK.
Kan også nevne at nær 100 % av trafikken kommer organisk, noe den har gjort i alle år.
Det ligger også vedlagt og installert to premium themes som jeg har kjøpt.
Hvis man har spørsmål, så er det bare å skrive i tråden. Ellers aksepteres bud både i tråd og per PM.
Tilbyr også å legge ut screenshot av bud som kommer via PM for full åpenhet (da med sladdet brukernavn).
mvh
Amund
Trafikktall har blitt vedlagt som screenshot i posten (Jetpack Site Stats).
Inntekter fra affiliate-salg:
2017: 4243,- NOK
2018 til og med 4. April: 1664,- NOK
I tillegg har det vært litt Adsense-inntekter, jeg skal sjekke dette ytterligere i morgen.
Link: Kosmetikkportalen.com
Prisantydning: 17,500,- NOK.
Kan også nevne at nær 100 % av trafikken kommer organisk, noe den har gjort i alle år.
Det ligger også vedlagt og installert to premium themes som jeg har kjøpt.
Hvis man har spørsmål, så er det bare å skrive i tråden. Ellers aksepteres bud både i tråd og per PM.
Tilbyr også å legge ut screenshot av bud som kommer via PM for full åpenhet (da med sladdet brukernavn).
mvh
Amund