Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adwords og affiliate side

Dag Frogner

Supermedlem
Google er ikke så veldig glade for at man vil bruke Adwords på en affiliate side. Jeg var ikke klar over dette, men opprettet en annonse og fikk beskjed om at den ikke ble godkjent pga at jeg hadde en "bridge site".

Det er jo greit nok, men det er jo drøssevis av andre sider innen kredittkort/forbrukslån som har kjøpt seg plass på hos Adwords.

Er det noe grunnleggende galt med min kredittkortside (som ligger i signaturen) eller bruker de et eller annet smutthull og satser på at det går greit?
 
Virker som at Google har blitt mer selektive, mulig de har nok annonsører for tiden. De fleste sidene du finner under kredittkort er bridge sider. Vanskelig å vite hvordan man skal komme rundt dette. Du kan eventuelt prøve å finne en e-postadresse om spørre hva du kan gjøre for å få annonsere. Jeg ville prøvd å annonsere på facebook, om du ikke får annonsere via adwords.
 

zapotek

Medlem
Google er ikke så veldig glade for at man vil bruke Adwords på en affiliate side. Jeg var ikke klar over dette, men opprettet en annonse og fikk beskjed om at den ikke ble godkjent pga at jeg hadde en "bridge site".

Det er jo greit nok, men det er jo drøssevis av andre sider innen kredittkort/forbrukslån som har kjøpt seg plass på hos Adwords.

Er det noe grunnleggende galt med min kredittkortside (som ligger i signaturen) eller bruker de et eller annet smutthull og satser på at det går greit?

Mistet du kontoen eller ble kun denne annonsen ikke godkjent?
 

kongen

kongemedlem
1 uke - 2 uker - SLÆPP

"Din konto er permanent suspendert på grunn av brudd på våre retningslinjer" (noe i den duren)
 
Topp