Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adtraction kjøper opp Adservice

Martin R

Medlem
Hallo dere :)

Leste akkurat nyheten om at Adtraction har kjøpt opp selskapet Adservice i dag, og for en tid tilbake kjøpte de også opp affiliate nettverket Digital Adviser.
"Refererer til artikkel i Realtid"

Personlig så er jeg positiv til at flere affiliate nettverk blir slått sammen til et stort, men må innrømme at jeg er redd de minste nettverkene ikke vil klare seg til slutt. Da fremtidige annonsører sikkert ikke vil satse på de "små" nettverkene fremfor de store. Tenker vi trenger litt konkurranse i dette markedet, og at det ikke bare ender opp med en stor som tar over hele markedet.

Hva tenker dere om at Adtraction kjøper opp konkurrenter, positivt eller negativt?
Vil gjerne høre deres tanker rundt dette!
 

Bjørnar

Gründer
Vi har vel alle våre personlige preferanser og favoritter på hvilket affselskap vi har, og ofte henger det sammen med konvertering og utbetaling (merkelig nok).

Det er for min del noen år siden Adservice var relevant, både med tanke på størrelse og innhold. Adtraction – sikkert fint nok, men ikke min kopp med te. Så at to som jeg nesten ikke bruker, slår seg sammen, er sikkert fint – så er dem i det minste samlet :)

Det er fortsatt en del store igjen, som Tradetracker, Tradedoubler, Awin – samt også adrecord etc, som er de jeg bruker mest - så jeg er foreløpig ikke bekymret for at det blir for få, eller for store.
 

knippsen

Medlem
Jeg synes Adservice har mange gode verktøy som Adtraction ikke har, så håper disse nå kan bli tilgjengelig for begge nettverkene.
 
Topp