Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adsense uten målrettet annonsevisning ...

OldHP

Medlem
Om dere ser på TrueStoryMovie.com - A list of true story movies reviews så ser dere under selve siden at annonsene er om spill etc. Siden handler om filmer og annonsene bør dermed bli rettet mot den eldre generasjonen, prøvde å type inn dette på adsense et sted men fortsatt viser de elendige annonser.. Umulig som alle vet å kontakte google så jeg lurer på om jeg sletter adsense og legger opp annen annonse enn googles om noen her ikke er så lure som å si meg hva jeg må gjøre..:eek: Er lite erfaren med adsense google.
 
Sist redigert av en moderator:

zapotek

Medlem
Får opp noen filmannonser jeg. Forøvrig, hvorfor står det "Free site! No ads" øverst når du faktisk har annonser?
 
Får opp noen filmannonser jeg. Forøvrig, hvorfor står det "Free site! No ads" øverst når du faktisk har annonser?

godt spørsmål, og ikke svaret på første spørsmål.

google adsense velge både annonser i forhold til bestemte ord og til ord i teksten der siden vises. dermed får du opp annonsene som vist.
 

picxx

Well-Known Member
Om dere ser på så jeg lurer på om jeg sletter adsense og legger opp annen annonse enn googles

Smart trekk.
Finn ut hvem det er som besøker siden din og hva de kunne tenkes å bruke penger på.
Finn deretter en CPA annonsør innen det segmentet.
 

OldHP

Medlem
ops

Får opp noen filmannonser jeg. Forøvrig, hvorfor står det "Free site! No ads" øverst når du faktisk har annonser?

Det må jeg få rettet på... Jeg lagde siden i bhakty yoga (hengiven tjeneste) til noe jeg trodde var Gud noe jeg tok feil i i etterkant. Så derfor. :(
 

testdriver

Ha det bra..
De siste dagene har Interst Based Ads (IBA) blitt skikkelig aktivert. Mulig det kan endre ting litt.

Gjør en test selv: Søk etter et bestemt produkt på Google en haug av ganger, og klikk på en haug av de organiske søkeresultatene. Deretter går du inn på en side med Adsense. Bowha!!

Vær obs på at IBA kun vises hvis annonsene gir høyere inntekt enn de normale, kontekstuelle annonsene, så du må søke etter et dyrt produkt for at testen skal fungere.
 
Sist redigert:
Topp